2012. április 17., kedd

Ami az üzleti kapcsolatépítésben nagyszerű az a "nem is gondoltam volna" - élmény

Két héttel ezelőtt, a márciusi találkozónk utáni fényképes beszámolóban említettem, hogy ismét sokan megtapasztalták a találkozónkon a  NEM IS GONDOLTAM VOLNA-élményt.

Sokan, igen sokan vannak, akik úgy távoznak az Üzleti Randiról:
- nem is gondoltam volna, hogy ilyen emberekkel fogok beszélgetni.
- nem is gondoltam volna, hogy ilyen információkhoz jutok.
- nem is gondoltam volna, hogy ilyen ajánlásokhoz jutok, és engem is ajánlani fognak.
- nem is gondoltam volna, hogy ennyi segítséget kapok.
- nem is gondoltam volna, hogy ilyen felismerések születnek meg bennem.
- nem is gondoltam volna, hogy ilyen piaci réseket, lehetőségeket fedezek fel.
- nem is gondoltam volna, hogy ilyen együttműködést és üzletet tudok tető alá hozni.
És még sorolhatnám...

Íme, 4 vállalkozó elmondja most neked, milyen sikereket hozott nekik a kapcsolatépítés, és az eredményeket minek köszönhetik:


Igen, a kapcsolatépítés nem feltétlen kiszámítható. Bár, ha valaki tudatosan foglalkozik vele, nagyon is kiszámítható eredményeket hoz, olyanokat, amelyekre nem is gondolt volna.

 Ha azt szeretnéd, hogy kapcsolataid gyümölcsözőek legyenek, legyél kitartó (ez az élet számos területén is igaz), és keresd a kapcsolódási pontokat másokkal. Keresd azt, ami összeköt mással, ami hasonló, amiben egyetértetek, és ne azt, amiben különböztök.

Tegyél egy próbát: ismerkedj meg a következő 1 hónapban legalább 5 új vállalkozással. Tudatosan keresd a közös kapcsolódási pontokat. Meg fogsz lepődni, mennyi területen fogtok egymás segítségére lenni, amelyekből profitálni is fogsz.

Még jobbat mondok: gyere el a március 31-i, 25. találkozóra, ahol egy nap alatt 60-70 cégvezetővel is felveheted a kapcsolatot. Akik még nem voltak ilyen találkozón, 57% kedvezménnyel jelentkezhetnek április 25-ig.
vebb információ >>>

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése