2013. május 15., szerda

Megdöbbentő eredmények: 86%-os konverzió

Igen különleges volt a május 9-i klubnapunk, ugyanis Kovács Anett, az Üzleti Randi Klub projektfelelőse beszámolt arról, hogy a személyre szabott Mentor Programunk 1 év alatt mennyi hasznot hozott a klubtagok számára.

Még mielőtt a konkrétumokat megemlíteném, a klubnapunkról annyit kell tudni, hogy kifejezetten törekszünk a klubtagok értékeinek bemutatására, a tudás átadására, együttműködések generálására.

Külön köszönet azon klubtagoknak, akik Bajáról, Veszprémről vagy Kecskemétről érkeztek Budapestre. Az eredmény természetesen nem maradt el. Bálint József emailben küldte el sikerét: „Ismét nagyot alkottatok! Szerintem nagyon eredményes volt a tegnapi klubnap! Képzeld! Ma már hívott is az egyik "klubtárs", időpontot kért tőlem hétfőre, május 13-ára, hogy szerződést kössünk egymással! Jó, mi?”

Tüzes témája volt a klubnapnak
„Téged mi tüzel fel” címmel tartott a motivációról, inspirációról egy igazán heves minitréninget Andó Ildikó PhD, Kalidon Kft. ügyvezetője. A tréning közös csoportmunkával kezdődött, majd igazi, mély tanulságokkal végződött.

Akkor jöjjenek a megdöbbentő eredmények a Mentor Programunkról
Egy évvel ezelőtt azért indítottuk el a Mentor Programot, mert több találkozó után tapasztaltuk azt, hogy bár mindenki nagyon lelkes azon a napon, a kezdeti buzgóság igencsak alább hagy. Ennek pedig az a következménye, hogy jó üzletek, együttműködések maradnak el.
Eldöntöttük, hogy ezt nem hagyjuk!
Felépítettünk egy stratégiát, mely a Találkozó után hétről-hétre
-    Hasznos információkkal,
-    Szakmai anyagokkal (pl: 8 lépés a kapcsolattól az eredményig),
-    Segédanyagokkal (pl: Hogyan keresd a közös kapcsolódási pontokat?),
-    Teszttel,
-    Tudásanyaggal több témában,
-    Kommunikációs segítséggel,
-    Újabb, lehetséges partnerek megismertetésével,
-    Telefonos, személyre szabott konzultációval,
-    Újabb, konkrét kapcsolódási pontokkal látja el a Mentoráltakat.

Egy hónap elteltével telefonon kérdezünk utána az eredményeknek, ki hová jutott. Milyen eredményeket hoztak az általunk biztosított eszközök, módszerek, információk.

A cégek hány százalékánál született konkrét találkozás, email, telefon, egyeztetés, árajánlat, ajánlás, üzlet, továbbá közös pont, együttműködés, megrendelés?
2012. májusában a résztvevők 69 %-nál.
2012. szeptemberében 67%-nál.
2012. novemberében 53%-nál (az ünnepeknek köszönhetően).
2013. januárjában 58%-nál.
2013. márciusában 86%-nál.
Ezek alapján elmondható, közel 20%-kal nőtt azok száma a Mentor Program hatására, akik egy-egy Találkozó után kézzelfogható eredményeket tudtak elkönyvelni.
Szívesen csatlakozna sikeres, személyes üzleti kapcsolatokat értékesnek tartó, komoly üzleti közösséghez? Kattintson ide a részletekért >>

4 egyszerű tipp a sikerhez a tapasztalatok alapján
Mit kell tennie ahhoz, hogy ezek az eredmények az Ön cégébe is befurakodjanak?
- Legyen az átlagosnál is nyitottabb!
Minden megkérdezett elmondta, hogy olyan cégekkel is leült tárgyalni, akik elsőre nem voltak potenciálisak számára. A beszélgetésből derült ki, hogy igenis van közöttük kapcsolódási pont.
- Legyen aktív! 
Azok a cégeknél, akik a találkozó után nem szántak időt a kapcsolatfelvételre, sajnos igen kevés, vagy szinte semmilyen eredmény nem született.
- Törekedjen a tudatos kapcsolatépítésre!
Sokan esnek abba a hibába, hogy először nem tulajdonítanak nagy jelentőséget az üzleti kapcsolatépítésnek, viszont amikor meglátják annak igazi, profithozó erejét, akkor bánják igazán, hogy nem foglalkoztak vele komolyan idáig!
- Keresse a lehetőségeket, a személyes találkozási alkalmakat!
Az íróasztal mellett ülve igazán kevés kapcsolatra tehet szert, ezért járjon nyitott szemmel és keresse azokat az alkalmakat, ahol hatékonyan, ésszerűen tud minél több üzletemberrel, minél értékesebb kapcsolatra szert tenni.
Ha szeretne ön is ilyen eredményeket elérni, mindössze 1 nap alatt
szeretettel várjuk a május 30-i, jubileumi 30. Országos Üzleti Randi Találkozóra, 
ahol biztosan megtalálja Ön is, akit keres, legyen az együttműködő partner, vevő, megbízható beszállító.


Ne feledje az üzleti kapcsolatépítés nem üzletemberek felesleges időtöltése, hanem konkrét értékesítést segítő tevékenység!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése