2012. április 10., kedd

Egy vállalkozó őszinte vallomása

Evezzünk egy hajóban!
Sorozat az üzleti közösségek, és az együttműködések erejéről.
# 4. rész: Mikor hoznak üzletet az ajánlások?

Szeretném bemutatni egy újdonsült VIP klubtagunkat, aki most volt először Üzleti Randi Találkozón március végén, Kecskeméten: Erős Pál, a Carila Kft. értékesítési vezetője.

Pál úgy érkezett a találkozóra, ahogy általában sokan érkeznek: "hány vevőt fogok szerezni?"

Meglepő dolog történt: olyan felismerései születtek a rendezvényen, amelyek arra késztették, hogy megváltoztassa eddigi stratégiáját, az ügyfélszerzéshez való hozzáállását.

Rájött valamire. Hogy mire?
Ezt szeretném megosztani veled, kedves olvasó, a következő szűk 2 percben. Érdemes meghallgatni!



Az ajánlások kizárólag akkor jönnek számodra, ha veszed a bátorságot, hogy nyiss, hogy találkozz más cégvezetőkkel, olyanokkal is, akik feltehetően sosem lesznek a vevőid. Utána pedig TE tedd meg az első lépést feléjük: keresd, milyen módon tudnál a segítségükre lenni!
Valóban, ez néha nem is olyan könnyű! Bátorság kell hozzá, de teljesen új távlatokat nyit meg számodra.
  • Volt már olyan alkalom, amikor Te ajánlottál valakinek egy céget, vagy amikor téged ajánlottak - és üzlet lett belőle?
Hogy Te is gazdagodhass ilyen tapasztalatokkal, ezt érdemes megnézni!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése