Telt-múlt az idő, és még mindig azt éreztem, hogy szinte semmit nem tudok a kedvesemről. Úgy döntöttem, ez nem mehet így tovább.
Átgondoltuk az időbeosztásunkat, és vállaltuk a fáradtságot, lemondást, kényelmetlenséget és a többlet költséget az utazásból adódóan, hogy többször találkozhassunk. Elértük, hogy egy héten már 2-3 napot is együtt töltöttünk.
Az eredmény sem maradt el: sokkal jobban megismertük egymást, több közös élményünk lett, és a bizalom is gyorsabban kialakult, illetve megerősödött. A végeredmény pedig házasság lett.
Ami a párkapcsolatokra jellemző, az ugyanúgy történik az üzleti kapcsolatoknál is.
Mindannyian egyetérthetünk abban, hogy jó, hosszú távú üzletekhez nélkülözhetetlen a bizalom. Bizalmat építeni pedig a leghatékonyabban és leggyorsabban csak személyes találkozások formájában lehet.
Azonban, ha kevés a találkozás, ott kicsi a bizalom. Kis bizalomból pedig sose lesz nagy üzlet, "házasság"!
Persze, tudom én, minden cégvezető háromszor meggondolja, mire fordítja az idejét, mert abból van a legkevesebb, no meg a bevételből...
De érdemes-e a személyes találkozásokon spórolni?
A találkozások előnyei:
1) A rendszeres találkozásnak tehát az előnye, hogy jobban megismerjük egymás lehetőségeit, igényeit, kapcsolatait, így tudjuk, kihez, mikor, mivel lehet fordulni.Nyári találkozások klubtagoknak
2) A gyakori találkozások másik nagy előnye, hogy természetes módon alakul ki a bizalom egymás iránt, ráadásul úgy, hogy tukmálnunk sem kell magunkat, győzködni sem kell a másikat. A bizalom azonban nem alakul ki egyik napról a másikra, nem alakul ki általában egy találkozás után, viszont ha megvan, olyan erős kapocs tud lenni cég és cég között, hogy vasfűrésszel sem lehet szétvágni.
Ezért találtuk ki, hogy a nyár folyamán 1-2 órás, kiscsoportos webináriumokat, online találkozásokat tartunk kizárólag klubtagok számára, tekintettel a nyári szabadságolásokra. Egy találkozásra 8 klubtag jelentkezhet be.
Ezek az online klubnapok alkalmasak lesznek arra, hogy a résztvevő elmondja:
- milyen cégekkel szeretnél megismerkedni, kikkel szeretnél együttműködni a közeljövőben?
- milyen témában szeretnél információkhoz jutni?
- milyen nagyobb cégekhez szeretnél bejutni beszállítónak?
- mi az a szakértelem, tudás, ami a birtokodban van és szeretnél megismertetni másokkal?
Az online klubnapokra itt tudsz jelentkezni >>>
Amennyiben Te még nem vagy klubtag, de érdekelnek egy különleges üzleti közösség nyújtotta üzleti lehetőségek, partnerkapcsolatok, itt tájékozódhatsz a részletekről >>>
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése