2011. július 7., csütörtök

Hogyan bizonyítod, hogy értesz ahhoz, amit csinálsz? (Enikő példája)

MÜV egy jó eszköz, amely
segítségével bebizonyíthatod
szakmai hozzáértésedet
Mennyire értesz ahhoz, amit csinálsz? Mennyire jó a terméked vagy a szolgáltatásod?
A válaszod - gondolom - teljesen egyértelmű: "nagyon értek hozzá", és "kiváló" - mondod te.
Vajon a potenciális érdeklődők is tudják ezt?
"Persze, a weboldalamon mindent megtalál a látogató. Ott vannak referenciák, minták, képek, a tevékenységem, stb. Továbbá elég sokan ismernek már a piacon".
Én azt gondolom, ma már ezek nem elég bizonyítékok, hiszen a weboldalon sok mindent le lehet írni, illetve a versenytársaid is ugyanígy kiválónak tartják magukat, őket is sokan ismerik.
De akkor a leendő vásárló kinek higgyen? Miért vásároljon inkább nálad? Hogyan győződhet meg a te hitelességedről?

Mielőtt folytatnánk, beszéljünk arról: mi lenne a te legfőbb vágyad?
  • Talán az, hogy az érdeklődők figyelmét jobban fel tudd kelteni, mint a konkurensed? 
  • Neked higgyen az érdeklődő? 
  • Meggyőző tudj lenni, hogy a vásárlónak eszébe se jusson mást választani? 
Hidd el, a mai üzleti életben az egyik legnagyobb érték a figyelem. Ha megszerezted az érdeklődők figyelmét, már csak egy hajszál választ el attól, hogy értékesíteni is tudj (persze itt valóban kiváló minőségű termék és szolgáltatás jöhet szóba és egy - az ügyfél szempontjából - rendkívül "ütős" ajánlat. Az átlagossal nem jutsz messzire.)

De hogyan szerezd meg a leendő ügyfelek figyelmét? Hogyan lehetsz hiteles?
Egy rendkívül jó eszközt mutatok, amely - a következő példából látható -, eredményes.
Várdai Enikő
Tegnap részt vettem Tomán József vállalkozásfejlesztő tréningjén, ahol találkoztam Tisótzki István pénzügyi tanácsadó barátommal (klubtagunk). Szakmai dolgokról is beszélgettünk, köztük pl. a pályázati lehetőségekről. Amikor ez szóba került, István azonnal megemlítette pályázati szakértőként Várdai Enikő nevét, akihez lehet fordulni.
Miért érdekes ez?
Azért, mert a KÜR Klubban van több pályázati szakértő is, de csak egynek a neve ugrott be rögtön Istvánnak.
Vajon miért?
A válasz egyszerű. Enikő több találkozónkon is ott volt, tartott szakmai előadást, és a MÜV Magazinban (a fenti fotó a nyári szám borítóját mutatja) is rendszeresen megjelenik szakmai cikke (NEM reklámanyagról beszélek!).

Tanulság:
Enikő törekszik arra, hogy többféle formában megnyilvánuljon szakértőként. Tudását szívesen megosztja. Kommunikálja mindazt - méghozzá RENDSZERESEN -, amihez ért, a lehető legmagasabb színvonalon. És láss csodát..., ha a pályázat előkerül, sokaknak az első helyen az ő neve jut eszébe. Igaz, ehhez idő kell, hogy az emberek fejében a megfelelő helyen szerepeljen. Remélem, minél többet tud ebből profitálni.

Segítek neked abban kedves Olvasó, hogy egy meghatározott terület szakértőjeként ismerté tudj válni.
Akarod?

Felajánlom, hogy legyél te is a saját iparágad szakértője a Magyar Üzleti Világban!
Számodra ez egy fillérbe sem kerül (semmi rejtett költség, beugratás nincs), de vannak feltételeim!

Ha érdekel a dolog, jelentkezz MÜV-szakértőnek a szerkesztoseg@uzleti-vilag.hu email címen (vagy érdeklődhetsz személyesen a 62/436-416-os számon, munkaidőben (8-16 óráig), és egy részletes tájékoztatót küldünk számodra.
A tájékoztatóból kiderül, hová, kikhez jut el a MÜV e-hírlevél és a nyomtatott Magazin, kik olvassák, mennyi példányban. Megmutatom számodra, milyen értéke van a nyomtatott médiának a mai világban, és konkrétan hogyan és mikorra tudsz profitálni a szakértői státusztból.
Viszont nem lehet akárki szakértő!
Azok jelentkezését is várom, akik termelő, gyártó vagy éppen kereskedő tevékenységet folytatnak.

Hogy ez miért hasznos számodra? Azt hiszem, ezek után ezt nem kell magyaráznom!
Hogy profitálni fogsz belőle, az nem kérdés.



U.i.: A MÜV nyári számában számos hasznos szakmai anyagot, tippet, sikersztorit, stb. olvashatsz.
Ha nem vagy klubtag, itt megnézheted >>>


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése