Igyekeztél mindenfajta eszközzel, minél több potenciális vevőd tudtára adni, hogy vagy, hogy mit csinálsz, hogy jöjjön és ismerjen meg, hogy érdemes téged választani. Igazam van?
Eltudod képzelni, mi történt volna akkor, ha ezt nem teszed? Ha nem beszélsz senkivel tevékenységedről, nem szerzel kapcsolatokat, nem ismerteted meg magadat másokkal?
Elárulom: nem történt volna semmi. 2-3 hónapon belül bezárhattad volna vállalkozásodat. De nem így történt!
Szükségünk van arra, hogy egyre többen megismerjék azt, amit csinálunk, a termékeink értékeit. A kommunikációban "sajnos" nem lehet pihenni. Minél többen megismernek, annál több emberben kelthetek bizalmat és annál nagyobb esély van arra, hogy vevőimmé váljanak.
Kérdezd meg magadtól: hogyan is állok a kommunikációval? Mit tettél azért az elmúlt hónapban, hogy többen megismerjék tevékenységedet, szaktudásodat, termékeidet?
A kommunikációhoz sokféle eszközt igénybe vehetünk. Talán a legnépszerűbb és a legolcsóbb az internetes, email-es kommunikáció. Ezt semmiképpen nem szabad kihagyni. Több kiváló szakember van a KÜR Klubban is, aki weboldal készítésben, keresőoptimalizálásban, email marketingben segítségedre tud lenni.
Azonban szeretnék figyelmedbe ajánlani egy olyan eszközt, aminek pont abban rejlik az ereje, hogy manapság kevesen használják az internetes kommunikáció miatt. Ez pedig a nyomtatott formában eljuttatott üzenetek.
Ezt felismerve indítottuk útjára a Magyar Üzleti Világ negyedéves print Magazint, amelynek idei első számát reményeim szerint minden klubtagunk már megkapta postán.
A törekvésünk az, hogy így is segítsük elsősorban a KÜR Klub tagjait, hogy tevékenységüket, szakértelmüket minél többen megismerhessék érdekes, olvasmányos szakmai anyagok formájában.
Természetesen, nem hirdetési, hanem üzleti, szakmai lapról van szó.
Kedves Olvasó! Arra biztatlak, használj nyomtatott DM leveleket is kommunikációdban, természetesen a személyes kapcsolatépítés mellett. Keress olyan szaklapokat, ahol szakértőként megjelenhet a szakmai anyagod, ha lehet, akkor rendszeresen.
Meglátod összehangolt kommunikációval sokkal ismertebb lehetsz. Ez pedig alapfeltétel, hogy több, minőségibb ügyfeled legyen.
Az első szám az alábbiakat tartalmazza - rövid felsorolás szerűen:
- pályázatokkal kapcsolatos fontos információkat,
- átütő, innovatív megoldásokat a csomagolástechnikában
- egy olyan cég bemutatását, aminek nincs konkurense
- hogyan legyél piacvezető
- hogyan lehet bizalmat építeni a logisztikában
- hogyan mutatkozzunk be egy személyes tárgyalás alkalmával
- információkat a társasági adóbevallásról
- hogyan lehet drasztikusan telefonköltséget csökkenteni
- milyen lépéseket tett egy szerszámkereskedő cég, hogy idén 40%-os növekedést tervezhet
- hogyan lehet értéket teremteni marketinggel
- melyek a családi vállalkozások 3 legfőbb előnye, amelyet kevesen használnak ki
- kik a minőségirányítás favoritjai
Bővebb információt itt találsz >>>
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése