Pócz Jánossal beszélgettem |
Másrészt pedig azért, mert arányaiban igen sok nagykereskedő cég jelent meg. Továbbá most volt az első alkalom, amikor kiállítóként több vállalkozás is bemutathatta termékeit. Úgy látjuk, ezt a kiállítói formát megtartjuk és beépítjük a találkozók programjába.
Az egyik résztvevőtől - aki kb. egy éve klubtagunk - a rendezvény végén megkérdezem, hogyan érezte magát, sikeres volt-e számára. A válaszában nagyon érdekes dolgokat fogalmazott meg.
Számomra mindig sokat jelentenek és értékesek ezek a találkozók. Természetesen, profitáltam is már belőlük. Aki nem vesz részt ilyen kapcsolatépítő találkozókon, nem próbál nyitott, befogadó, ugyanakkor segítőkész és őszintén együttműködő lenni, nem keresi a közös pontokat, a lehetséges üzleti lehetőségeket másokkal, az olyan, mint az egyszeri kövér ember, aki vett egy konditerem bérletet, hogy majd ott lefogy. Aztán telt múlt az idő, de sosem ment el a konditerembe, mindig talált valami jó kifogást. Kövér is maradt, de mindig mást hibáztatott a kövérsége miatt.
Látom, még mindig vannak jó néhányan, akiknek görcsösen az eladás jár a fejükben. Ez látszik rajtuk, mielőtt megszólalnának. Megértem őket, hiszen minden cégnél, nálam is, az értékesítés kiemelt szerepet kap. De mégsem mindegy, hogyan értékesítünk. Saját példámon megtanultam - előtte én sem hittem el -, hogy ha tényleg törekszünk jó kapcsolatokat építeni és ápolni (tehát szánunk időt a találkozásokra), azzal sokkal többre megyünk, és valahogy jön az üzlet minden görcsölés nélkül. Ehhez az Üzleti Randi kiváló segítséget ad.A programból szeretném kiemelni Prech Tamás Zsolt prezentációját, aki olyan innovatív papír alapú reklámanyagokat ajánlott a résztvevők figyelmébe, amelyek garantáltan hatással vannak a lehetséges vevőkre.
Továbbá megköszönöm Pócz Jánosnak, az Exaton Kft. egyik tulajdonosának, hogy egy beszélgetés keretében beszélt saját üzletfilozófiájáról, tapasztalatairól, amelyből mindannyian tanulhattunk.
Végezetül szeretnék megosztani még egy véleményt, amelyet ezúton is köszönök:
Ezt a találkozót azért választottuk, mert valódi üzleti értéket ígért, nem marketing előadásokat és az előadók termékének reklámozását. A legjobban az tetszett, hogy tényleg azt kaptuk, amire számítottunk, releváns cégekkel való találkozást és valódi üzleti tárgyalásokat, valamint időhúzás nélküli, jó szervezést.Íme néhány, a találkozón készült fotókból:
Mihalcsik László - Indi Europa Kft.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése