2010. július 6., kedd

Példás ügyfélkapcsolatok az egyik klubtagunknál

Immáron 8. alkalommal szervezte meg június első hétvégéjén az egyik klubtagunk, az InterJNet Kft. - az abas ERP magyarországi forgalmazója - vevőfórumát, amelyre az Üzleti Randi Klub képviseletében engem is meghívott Hoffer István ügyvezető.
Bár az időjárás nem volt a legkedvezőbb, a résztvevők mégis rendkívül jól érezték magukat. A napközben lezajlott előadások alkalmával értékes információkat tudhattak meg az érdeklődők a 2010-es verzió újdonságairól. Az InterJNet Kft. szakemberei a gyakorlatból hozott példák segítségével mutatták be a hallgatóságnak, hogy mindennapi életüket miben segíthetik, mennyiben könnyíthetik a bevezethető újítások.

Ezen felül felhasználók közül is többen tartottak előadást, hogy megosszák eddigi tapasztalataikat, és bemutassák saját vállalkozásukat, valamint azt, hogy az Ő területükön milyen módon alkalmazható az abas Business Software, és milyen előnyökkel jár ennek a vállalatirányítási rendszernek a használata. Volt, aki még „kezdő abas-osként” a bevezetés folyamatának tapasztalatairól mesélt, és volt aki „öreg motorosként” több éves, zökkenőmentes együttműködésről számolt be a hallgatóságnak. Idén külföldi előadók is színesítették a programot.

Az üzleti kapcsolatépítés fontosságáról, hatékony módszereiről én tartottam egy rövid előadást, és egy szakmai anyagot is vittem a résztvevőknek, amelyből megtudhatták, hogy lehet bizalmat építeni online, illetve a személyes kapcsolatokon keresztül.
Az újdonságok sora azonban még nem ért véget, hiszen idén először több témával kapcsolatban is workshop-ot tartottak. Ezzel az eddigi előadások közötti konzultációs lehetőségeket hosszabbították meg, és az érdeklődők igényeinek megfelelően mutatták be az újításokkal, e-business-el, és e-learning-gel kapcsolatos tudnivalókat, lehetőségeket.

A háromnapos programsorozat keretében természetesen a pihenésre is jutott idő. A szakmai fórumok utáni közös ebédek, vacsorák, valamint az esti programok kiváló networking lehetőséget nyújtottak a résztvevőknek, így könnyen bővíthették kapcsolatai tőkéjüket, és értékes ismeretségeket alakíthattak ki egymással. A közös élmények, az esti szórakozási lehetőségek, a közös vetélkedés, és a nagy sikerrel futó csocsóbajnokság is közelebb hozta az egybegyűlteket, a jó hangulatot pedig a kubai táncosok bemutatója, valamint az utána következő fergeteges tánc és karaoke fokozta.
A visszajelzésekből tudom, hogy a VIII. abas Vevőfórum is elérte kitűzött célját.


Úgy gondolom, a hasonló felépítésű ügyféltalálkozókkal óriási piaci és versenyelőnyhöz lehet jutni. Ebben erősített meg engem Hoffer úr is.

Nos, hajrá! Nézze meg Ön is saját vállalkozásában, hogyan tudná még inkább elmélyíteni a kapcsolatot saját vevőivel.

Ha érdekli, hogy lehet megszervezni egy ilyen vevőnapot, az InterJNet  Kft. munkatársai készséggel segítenek Önnek ötletekkel, információkkal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése