2009. július 26., vasárnap

Kinek hozhat rendkívül pozitív eredményeket az ősz?

Észrevette már, milyen gyorsan telik az idő? Közelebb jutott-e már annak megoldásához, hogyan tud nagyobb bizalmat ébreszteni termékei vagy vállalkozása iránt.
Egy korábbi bejegyzésemben azt javasoltam Önnek, készítsen tervet, hogy ősszel milyen célcsoportot, milyen módon fog megszólítani, milyen kommunikációs stratégiát fog alkalmazni. Hogyan áll vele?
Csak azért sürgetem ezt, mert a vállalkozásoknál - amennyire látom - , óriási várakozás figyelhető meg: vajon, mit hoz majd az őszi/téli négy hónap, mire lesz elég, mit sikerül kihozni belőle, és nem utolsó sorban, milyen kapcsolatokkal sikerül gazdagodni, aminek a haszna a következő évet teszi jobbá?

Visszatérve a bizalomépítésre. A marketingesek gyakran szokták a McDonald's-ot hozni jó példaként. Nem véletlenül. Igaz, hogy "nagy cég", de bizonyos hozzáállást, felfogást igenis kötelező megtanulni tőle egy kis vállalkozásnak is.
A McDonald's-ra lehet mindenfélét mondani: pl. drága, egészségtelen a hús a hamburgerben. Lehetne zsírosabb, soványabb vagy ilyen-olyan, és még sorolhatnánk. Amit viszont senki nem mondhat róla: nem azt nyújtja, amit ígér. Mert azt nyújtja. Jobban, mint a világ bármelyik vállalkozása. A betérő vásárló pontosan azt kapja minden alkalommal, és mindegyik üzletben, amit vár tőle: gyorsan, finom ételhez jut, amivel a "rohanó ember" csillapítani tudja éhségét, energiaráfordítás nélkül.
A sültkrumplit legfeljebb hét percig hagyják a meleg tárolóedényben, mert csak így lehet megelőzni a krumpli fellágyulása. A nem ropogós sültkrumpli, nem McDonald'-os sültkrumpli.
A hamburgert 10 percen belül kiveszik a melegítőkből, hogy nedvességtartama megfelelő maradjon.
A húspogácsákat pontosan azonos ideig sütik a serpenyőkben.
A vevőt egy percen belül kiszolgálják.
stb.....
A McDonald's a kezdetektől úgy viselkedett, ahogy a vásárlóknak tetszett, a vásárló igényeiből indult ki. Kiválóan tudott és tud ma is azoknak a fejével gondolkodni, akiket kiszolgál. Talán ezért is nyeri el sokak bizalmát, akár van válság, akár nincs.

És Ön? Mennyire fordít gondot arra, hogy egészen ügyfelei igényeit helyezze előtérbe, és ne a saját "jóságát" erőltesse. Újra visszatértem tehát a bizalomépítéshez, amely a nehéz gazdasági időszakban is majdnem az egyetlen tisztességes és ugyanakkor hatékony módszer.

Úgy állítsa össze őszi kommunikációját, hogy leendő vagy meglévő ügyfelei, partnerei még inkább azt érezzék, igen, Ön olyan megoldást kínál számukra, amelyek konkrét területen, konkrét segítséget, és konkrét hasznot hoz nekik.
Igyekezzen az előnyöket minél sokrétűbben, minél színesebben, meggyőzőbben bemutatni.

Engedje, hogy a KÉP Klub, és a klub olvasói is segítsenek Önnek:
Vegyen részt a KÉP Klub játékán!


Önnek van olyan üzenete, cselekedete, "technikája", reklámja, amivel el tudja nyerni potenciális ügyfelei bizalmát?
Próbálja ki, mennyire hat!


Fogalmazza meg, és küldje el néhány mondatban azt a céges üzenetét, bemutatkozóját, reklámszövegét, vagy azt a módszerét, technikáját, hozzáállását, gyakorlatát, amivel véleménye szerint elnyerheti lehetséges ügyfelei bizalmát. (nevet, elérhetőséget is tartalmazhat). Ha Önnek még nincs ilyen, akkor épp ideje, hogy kitaláljon egyet, és küldje el a következő email címre.

A hozzánk beküldött anyagokból egy pdf dokumentumot készítünk, és minden KÉP Klub olvasónk számára letölthetővé tesszük. Így ingyen "reklámozhatja" magát a többiek számára.
Ezen felül pedig szavazni lehet, a legmegnyerőbb, legbizalomkeltőbb üzenetre, módszerre, technikára.

Jutalom:
  • - rengeteget tanulhatunk egymástól
  • - az első három legtöbb szavazatot kapott beküldőnket, illetve az ő vállalkozását, részletesen is bemutatjuk itt a KÉP Klubban.
Ha nem teljesen világos a felhívásunk, nyugodtan hívja a 62/436-416-os számot. Tóth Valéria kolléganőm készséggel ad felvilágosítást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése