2009. augusztus 9., vasárnap

Keressük meg, mi az, ami összeköt! Utolsó felhívás a bizalomépítő játékra

A közelmúltban meghirdettem a KÉP Klub játékát: hogyan lehet elnyerni a potenciális ügyfelek bizalmát?

Az egyik klubtagunk újságolta el nekem kb. egy hete a következőt: a játék felhívása elgondolkodtatta.
Úgy érezte, valóban fontos lehet tudatosan törekedni a bizalomépítésre. Éppen ezért gondolt egyet és a következőt tette.


Nyár van, kicsit több az ideje, így elhatározta, hogy 10 megrendelőjét személyesen is felkeresi kb. másfél hónap alatt. Természetesen, mindenkivel előre egyeztetett időpontot. Mit gondolnak, milyen indokot mondott, hogy biztos fogadják? Ne gondoljon semmi bonyolultra, nem vetett be semmilyen rafinériát. Egyszerűen azt mondta: ajándékot szeretne adni. Ki az, aki erre nemet mond?


A felkeresendő 10 cég mindegyik vezetője férfi volt, ezért kiválasztott egy kiváló minőségű fehérbort, gondosan becsomagoltatta és útrakelt. Eddig hét vezetővel találkozott, és az eredmény őt is megdöbbentette.
Az egész találkozó forgatókönyve gyakorlatilag mindenütt ugyanaz volt. Átadta a bort, aminek mindenki nagyon örült és ezt követően 2-3 órán keresztül(!!!) elbeszélgettek a vállalkozásról, sőt néhol még családi események is szóba kerültek. Olyan bizalmas információkat is megtudott, ami igencsak meglepte. "Ezt még a feleségemnek sem mondtam el" - mondta az egyik cégvezető.

Tudni kell, hogy a klubtagunk olyan cégvezetőket választott, akikkel különösebb, személyesebb kapcsolata eddig nem volt. Volt olyan is, akivel még csak telefonon beszélt eddig, személyesen soha.
Olyan szándékkal ment a klubtagunk a találkozókra, hogy őszintén szeretné jobban megismerni ezeket a megrendelőit? Semmiképpen nem akart magáról beszélni, nehogy azt higgyék, valami újabb üzleti ajánlattal érkezett. Ennek még a látszatát is el akarta kerülni.

A tapasztalat várakozáson felüli volt.
Sokkal hitelesebb képet kapott a cégekről és olyan lehetőségek, sőt további üzleti elképzelések is felmerültek, amelyekre álmában sem gondolt volna a klubtagunk. Még egyszer mondom, nem azzal a céllal ment el a cégekhez, hogy még többet kihozzon az eddigi együttműködésekből. Bizonyára érezték is a partnerei, hogy nem eladni jött. De amikor telefonon beszéltünk, éreztem a hangján az izgatottságot: jujjj, mi minden lehet még ezekből a beszélgetésekből. Az őszinte érdeklődés, a bizalom megszületése kinyitja a kapukat egymás felé.

Hát igen! Erről beszéltem, amikor meghirdettem a KÉP Klub játékát.

Megmondom őszintén, keveslem azoknak a számát, akik elküldték anyagukat. Éppen ezért még egyszer közlöm a felhívást:

Önnek van olyan üzenete, cselekedete, "technikája", reklámja, amivel el tudja nyerni potenciális ügyfelei bizalmát?
Tesztelje, próbálja ki, mennyire hat!

Fogalmazza meg, és küldje el néhány mondatban azt a céges üzenetét, bemutatkozóját, reklámszövegét, vagy írja le pár sorban azt a módszerét, technikáját, hozzáállását, gyakorlatát, amivel véleménye szerint elnyerheti lehetséges ügyfelei bizalmát. (nevet, elérhetőséget is tartalmazhat). Ha Önnek még nincs ilyen, akkor épp ideje, hogy kitaláljon egyet, és küldje el a következő email címre.
Természetesen, ha gondolja egy rövid, néhány mondatos bemutatkozót is küldhet hozzá.

Beküldési határidő: augusztus 13.

A hozzánk beküldött anyagokból egy pdf dokumentumot készítünk, és minden KÉP Klub olvasónk számára letölthetővé tesszük. Így ingyen "reklámozhatja" magát a többiek számára.
Ezen felül pedig szavazni lehet, a legmegnyerőbb, legbizalomkeltőbb üzenetre, módszerre, technikára.

Jutalom:
- rengeteget tanulhatunk egymástól - az első három legtöbb szavazatot kapott beküldőnket, illetve az ő vállalkozását, részletesen is bemutatjuk itt a KÉP Klubban.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése