Ezt a példát azért hoztam, mert az üzleti életben mindenki arra törekszik - a királyhoz hasonlóan gondolom Te is -, hogy szóhoz juss a mai információdömpingben, hogy rád is odafigyeljen a piac, komolyan vegyenek, érdeklődjenek terméked, szolgáltatásod iránt és így hatékonyabb értékesíthess.
Viszont a kisvállalatoknak gyakran nincsenek meg azok az anyagi eszközeik, mint egy nagyvállalatnak, hogy népszerűsíteni tudják tevékenységüket, így kevésbé tudják hallatni a hangjukat.
Pedig egy kis- és középvállalkozásnak ugyanúgy beszélnie kell a célpiacához, ha élni akar, mint egy nagynak, méghozzá nem „dadogva”, hanem érthetően, világosan és hatásosan. A kommunikáció tehát létszükséglet!
Ezért a tavalyi évhez hasonlóan, idén is meghirdetjük a Kézfogás Programot, amelynek a fókuszában a céges kommunikáció áll.
Mit tanulhatsz a Kézfogás Programból?
A Program segítségével olyan kifinomult, célirányos, mérhető és hiteles kommunikációs módszerekkel, eszközökkel ismerkedhetsz meg, melyek alkalmazása nélkül nagyon nehéz megfelelő módon és hatásosan eljuttatni az üzenetet a célközönséghez.
- Megtanulhatod, milyen a jó céges bemutatkozás, melyek azok a kommunikációs eszközök és módok, amelyek kifejezetten termelő, gyártó, ipari cégeknek lehet hatékony, és melyek, amelyek a szolgáltatóknak,
- Milyen az a csúcshatékony értékesítői kommunikáció?
- Mikor funkcionál jól a weboldalad, a webáruházad, mikor használj célzott online megjelenést?
- Megismerhetsz olyan innovatív, modern kommunikációs eszközöket, amelyek használata által biztosan emlékezni fognak a cégedre.
- Kiderül az is a programban, hogyan könnyíti meg a jó arculat az értékesítést? Hogyan alkosson ötletes, a versenytársakétól markánsan eltérő és kiemelkedő, valamint a mai fogyasztói elvárásoknak maradandóan megfelelő hirdetést?
- Megtudhatod, hogy egy tárgyalás sikerét hogyan befolyásolja az öltözékünk, a testbeszédünk.
- Egyszerű, konkrét példákat láthatsz arra, hogyan növelheti presztízsét, törzsvásárlói számát kis költségvetésű céges rendezvényekkel.
A Kézfogás Program mellé álltak neves kommunikációs szakemberek is: például Tonk Emil, a Magyar Marketing Szövetség alelnöke, Győrfi Pál, az Országos Mentőszolgálat kommunikációs és PR igazgatója, Andor László, az Értékesítők Szövetségének alapítója és elnöke. Összesen 15 szakembertől tanulhatsz.
A Kézfogás Program 2011-ről >>> bővebb információt itt találsz!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése