2011. május 3., kedd

A „vállalkozó beszéde” – a céged kommunikációja ne a „dadogásról” szóljon!

Bizonyára hallottál már "A király beszéde" c. filmről. A sztori röviden: a II. Világháború idején játszódik, az angol György királynak volt egy beszédhibája: dadogott. Szeretett volna meggyógyulni ebből a "betegségéből", hiszen egyetlen beszédet nem tudott normálisan elmondani, így az emberek előtti megjelenése megalázó volt számára. Ezért egy specialistát fogadtak hozzá. Hosszú küzdelem, gyakorlás, kitartó munka után a "terápia" bevált. Megtanult nagyszerűen, meggyőzően és hatásosan beszélni, és az embereknek ilyen vezetőre volt szükségük. Íme a film beharangozója:


Ezt a példát azért hoztam, mert az üzleti életben mindenki arra törekszik - a királyhoz hasonlóan gondolom Te is -, hogy szóhoz juss a mai információdömpingben, hogy rád is odafigyeljen a piac, komolyan vegyenek, érdeklődjenek terméked, szolgáltatásod iránt és így hatékonyabb értékesíthess.
Viszont a kisvállalatoknak gyakran nincsenek meg azok az anyagi eszközeik, mint egy nagyvállalatnak, hogy népszerűsíteni tudják tevékenységüket, így kevésbé tudják hallatni a hangjukat.
Pedig egy kis- és középvállalkozásnak ugyanúgy beszélnie kell a célpiacához, ha élni akar, mint egy nagynak, méghozzá nem „dadogva”, hanem érthetően, világosan és hatásosan. A kommunikáció tehát létszükséglet!

Ezért a tavalyi évhez hasonlóan, idén is meghirdetjük a Kézfogás Programot, amelynek a fókuszában a céges kommunikáció áll.

Mit tanulhatsz a Kézfogás Programból?
A Program segítségével olyan kifinomult, célirányos, mérhető és hiteles kommunikációs módszerekkel, eszközökkel ismerkedhetsz meg, melyek alkalmazása nélkül nagyon nehéz megfelelő módon és hatásosan eljuttatni az üzenetet a célközönséghez.
  • Megtanulhatod, milyen a jó céges bemutatkozás, melyek azok a kommunikációs eszközök és módok, amelyek kifejezetten termelő, gyártó, ipari cégeknek lehet hatékony, és melyek, amelyek a szolgáltatóknak, 
  • Milyen az a csúcshatékony értékesítői kommunikáció? 
  • Mikor funkcionál jól a weboldalad, a webáruházad, mikor használj célzott online megjelenést?
  • Megismerhetsz olyan innovatív, modern kommunikációs eszközöket, amelyek használata által biztosan emlékezni fognak a cégedre.
  • Kiderül az is a programban, hogyan könnyíti meg a jó arculat az értékesítést? Hogyan alkosson ötletes, a versenytársakétól markánsan eltérő és kiemelkedő, valamint a mai fogyasztói elvárásoknak maradandóan megfelelő hirdetést? 
  • Megtudhatod, hogy egy tárgyalás sikerét hogyan befolyásolja az öltözékünk, a testbeszédünk.
  • Egyszerű, konkrét példákat láthatsz arra, hogyan növelheti presztízsét, törzsvásárlói számát kis költségvetésű céges rendezvényekkel.
Neves szakemberek a Kézfogás Programban
A Kézfogás Program mellé álltak neves kommunikációs szakemberek is: például Tonk Emil, a Magyar Marketing Szövetség alelnöke, Győrfi Pál, az Országos Mentőszolgálat kommunikációs és PR igazgatója, Andor László, az Értékesítők Szövetségének alapítója és elnöke. Összesen 15 szakembertől tanulhatsz.

A Kézfogás Program 2011-ről >>> bővebb információt itt találsz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése