2011. február 24., csütörtök

Te dönthetsz, mennyit fizetsz egy szolgáltatásért! Hallottál már ilyenről?

Legyél más, mit a többiek!
Marketingesektől lehet hallani igen gyakran, hogy legyél figyelemfelkeltő! Sablonos reklámmal, kommunikációval már nem nagyon lehet eladni a termékeket, szolgáltatásokat, hiszen hihetetlenül nagy a reklámzaj. Ez egyébként igaz is!

- Könnyű ezt mondani, hogy legyek figyelemfelkeltő - vághatsz vissza! - De mit mondjak, mivel tűnjek ki?
Valóban, nincs könnyű dolga egyetlen vállalkozónak sem, hiszen pénz nélkül nagyon nehéz eredményeket elérni. Könnyebb dolga van a multiknak, ugyanis rengeteg pénzt tolnak köztéri és sajtóreklámokba. De mindez nem adatik meg az egyszerű kkv-knak.

Nem marad más hátra, mint a kreativitás (a gerilla marketing). De mit értek én kreativitás alatt?
Olyan formában, olyan eszközökkel, olyan stratégiával, olyan helyen, olyan módon kommunikáljam termékem vagy szolgáltatásom egy-egy előnyét, hasznát, amely meglepő, meghökkentő, nem szokványos vagy éppen különleges.

Most hozhatnék jó példákat, de az az igazság, hogy az mind szintén multi példája lenne. Kkv körből alig találni tényleg hatásos, jó reklámot, kommunikációt.

Viszont még sem jöttem üres kézzel. Szeretném megosztani veled a mi saját próbálkozásunkat.
Miről van szó?

A lényeg: Egy szokatlan ajánlattal lépünk azon cégek elé, akik még sosem voltak Üzleti Randi Találkozón: az érdeklődő maga döntheti el azt, hogy mennyit fizet a találkozón való részvételért. Illetve, egész pontosan az jelentkező ajánlatot tesz, amelyet a klub elfogad vagy nem.

Mi az ajánlat háttere?
Tisztában vagyunk azzal, hogy a kkv-k többsége nincs könnyű anyagi helyzetben, minden kiadást kétszer is megfontolnak. Ez teljesen érthető. Viszont éppen ennek a vállalkozói körnek van a legnagyobb szüksége új üzletre, új piaci lehetőségekre, amelyekhez a legkönnyebben, leggyorsabban, legolcsóbban a személyes kapcsolatokon keresztül vezet az út.

Így az adott cégvezető egyszeri alkalommal maga dönthet arról, mennyit szeretne fizetni, számára most mennyit ér. Természetesen, a komolytalan, nyerészkedő ajánlatokat nem fogadjuk el.
Számítunk arra, hogy akik találkoznak ezzel a lehetőséggel, azokban bizalmat tudunk ébreszteni a klub iránt. Nem pusztán szolgáltatásokat értékesítünk, hanem "bevonjuk" a potenciális ügyfeleinket is a döntésbe, figyelembe vesszük anyagi helyzetüket.

Ha van olyan ismerősöd, akinek ez szimpatikus lehet, ajánld neki nyugodtan!
Ha neked is volt jó ötleted, próbálkozásod, ami bejött, meséld el, örömmel vesszük, tanulhatunk belőle!

Itt megtekintheted, hogyan is néz ki pontosan az ajánlat >>>

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése