Nincs olyan iparág, ahol ne menne ádáz küzdelem a vevők megszerzéséért.
Amikor a konkrét megvalósításra kerül a sor, gyakran elbizonytalanodunk: telefonon keressek partnereket, optimalizáljam a weboldalam, offline-online hirdetésekre költsek, stb.?? Ki tudja, melyik éri meg?
Valóban, nagyon nehéz megjósolni, hogy az egyes vevőszerzési eszközök kinek, milyen eredményeket hoznak. Az is biztos, hogy cégtől, tevékenységtől is függ az eredményesség.
Van egyáltalán olyan piac- és vevőszerzési mód, ahol a befektetett munka, idő és pénz a lehető legjobb eredményeket képes produkálni?
Ha érdekli a válasz, nézze meg az alábbi videót:
Ha Ön is szeretné élvezni a hasznát a KÜR Klub szakmai szekcióinak, szeretettel várjuk a szeptember 23-i Üzleti Randi Találkozóra!
Ha Ön még nem aktív klubtagunk, nem baj, vegyen részt érdeklődőként!
(De klubtagként többet kap!)
Ha augusztus 25-ig jelentkezik, egy 250.000 Ft értékű ajándék is üti a markát!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése