2013. január 15., kedd

Elszégyelltem magam, látva más segítőkészségét - egy klubtagunk vallomása

A legutóbbi zártkörű klubnapunkon, január 10-én egy nagyon régi klubtagunk, Dirda László egy váratlan vallomást tett.

- Több éve vagyok már az Üzleti Randi Klub tagja, de csak most értettem meg valamit - kezdte László. A legutóbbi, novemberi találkozón megismerkedtem egy céggel, akivel több kapcsolódási pontot is láttam. Első körben megegyeztünk, hogy keresünk olyan partnereket, akiket kölcsönösen ajánlhatunk egymásnak. Megmondom őszintén, én ezt el is felejtettem.
Akkor döbbentem meg, amikor most január elején a cég egy táblázatban elküldte annak a 14 cégnek a nevét, elérhetőségét, akikhez beajánlottak.

Elszégyelltem magam.

Rájöttem, hogy mennyi mindent tehetnénk egymásért, mennyire fellendíthetnénk egymást üzletét, ha nem csak magunkkal törődnénk, hanem kicsit jobban odafigyelnénk arra: a másiknak, mire van szüksége.

El is határoztam, segíteni fogom a jövőben a Klubon belül az együttműködések kialakulását. Akit csak lehet, szívesen beajánlom a saját partnereimnek, akik leginkább ipari cégek. Így a partnereim örülnek, hogy nem csak a szakterületemen tudok nekik segíteni. Akiket ajánlok, azok pedig hálásak lesznek, és én is bizton számíthatok a támogatásukra.
Így mindenki nyer, pezseg az élet, és sokkal több üzlet valósul meg.

Ezúton is szeretném megköszönni Dirda Lászlónak ezt az őszinte vallomását, amelyet hűen tükrözi az Üzleti Randi Klub filozófiáját: "Evezzünk egy hajóban!"

A klubnapon egy másik nagyszerű dolog is történt. Baross Szabolcs klubtagunk egy kiváló minitréninget tartott arról, hogyan is tervezzük a jövőnket, hogyan pozicionáljuk a cégünket, hogyan ismerjük fel erősségeinket, gyengeségeinket, és még sorolhatnám. Rengeteget lehetett tanulni belőle.
Ezúton szeretném bejelenteni, hogy összeállt az Üzleti Randi Klub Testre szabott, tudatosan végigvihető ügyfél- és partnerszerző stratégiája, amely egészen egyedülálló módon segít egyenként, minden cégnek abban, hogy az ismeretségekből, a megszerzett kapcsolatokból garantáltan szerezzen üzletet.
Ha szeretnéd közelebbről is megismerni ezt a stratégiát, amelyet a mindennapjaidban is kiválóan használhatsz, gyere el a 28. Üzleti Randi Találkozóra, január 31-én, Budapestre.
Meglátod, más emberként fogsz hazatérni, aki tele lesz ötletekkel, üzleti lehetőségekkel, és konkrét üzletet hozó kapcsolatokkal.

Íme a fotók a klubnapról:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése