Miért fontosak ezek a kérdések?
Mert alapjában véve ezektől függ, tud-e üzletet kötni, megveszik-e termékét, igénybe veszik-e szolgáltatását.
Hogy mit kommunikál magáról, az a jövője szempontjából meghatározó.
Milyen legyen az Ön kommunikációja?
Néhány tipp! Legyen:
- hiteles
- őszinte
- építsen bizalmat
- keltse fel az érdeklődést
- mutassa be azokat az előnyöket, amelyek a vevők számára rendkívüli értékkel bírnak
- kreatív, egyedi
- az emberhez szóljon, ne pusztán egy tárgyat kínálgasson
- legyen párbeszéd, tehát ne csak Ön "beszéljen".
Tényleg, Önnek milyen sikeres kommunikációs módszere van?
Ossza meg az olvasókkal!
A KÜR Klub segít most Önnek, hogy összehangoltabb és nagyobb hasznot hozzon a kommunikációja.
Hogyan? Kérem, nézze meg ezt a rövid videót!
Amiből Ön igazából profitálhat, azok a Szakmai Szekciók!
Szeretettel várjuk a 14. Üzleti Randi Találkozóra, ahol személyesen megtapasztalhatja a Szakmai Szekciók előnyeit!
Ha szeretné jobbá tenni cége kommunikációját és marketingjét,
nincs mire várnia
nincs mire várnia
Én nagyon szeretem tanulmányozni a hírlevelüket. Viszont még nem tudtam azt eldönteni, hogy jómagam egyedileg mit és hogyan tehetek. Én ugyanis egy MLM cég munkatársa vagyok.
VálaszTörlésTanuljon meg hallgatni, ajándékozza meg figyelmével partnerét.
VálaszTörlésA legjobb bizalomépítő eszköz, ha őszinte érdeklődéssel figyelünk a másik emberre.
Kedves Gizella!
VálaszTörlésKöszönöm a kiegészítést! Valóban a figyelem és a bizalom "hiánycikk" a cégvezetőknél. Pedig ezek nélkül...
Kedves Mária!
VálaszTörlésA lényeg, hogy legyen nyitott és együttműködő, és legyen segítőkész. Ha arról van szó, tudjon adni információt, kapcsolatokat másoknak...