2010. szeptember 5., vasárnap

Milyennek látják Önt leendő vevői?

Milyennek látják Önt leendő vevői, illetve milyennek mutatja magát célpiaca ellőtt? Megértik-e üzenetét?
Miért fontosak ezek a kérdések?
Mert alapjában véve ezektől függ, tud-e üzletet kötni, megveszik-e termékét, igénybe veszik-e szolgáltatását.
Hogy mit kommunikál magáról, az a jövője szempontjából meghatározó.

Milyen legyen az Ön kommunikációja?

Néhány tipp! Legyen:
  • hiteles
  • őszinte
  • építsen bizalmat
  • keltse fel az érdeklődést
  • mutassa be azokat az előnyöket, amelyek a vevők számára rendkívüli értékkel bírnak
  • kreatív, egyedi
  • az emberhez szóljon, ne pusztán egy tárgyat kínálgasson
  • legyen párbeszéd, tehát ne csak Ön "beszéljen".
Ha Ön ki tudná egészíteni ezt a listát, örömmel fogadom hozzászólásként.
Tényleg, Önnek milyen sikeres kommunikációs módszere van?
Ossza meg az olvasókkal!

A KÜR Klub segít most Önnek, hogy összehangoltabb és nagyobb hasznot hozzon a kommunikációja.
Hogyan? Kérem, nézze meg ezt a rövid videót!
 

















Amiből Ön igazából profitálhat, azok a Szakmai Szekciók!
Szeretettel várjuk a 14. Üzleti Randi Találkozóra, ahol személyesen megtapasztalhatja a Szakmai Szekciók előnyeit!

Ha szeretné jobbá tenni cége kommunikációját és marketingjét,
nincs mire várnia

4 megjegyzés:

  1. Én nagyon szeretem tanulmányozni a hírlevelüket. Viszont még nem tudtam azt eldönteni, hogy jómagam egyedileg mit és hogyan tehetek. Én ugyanis egy MLM cég munkatársa vagyok.

    VálaszTörlés
  2. Tanuljon meg hallgatni, ajándékozza meg figyelmével partnerét.
    A legjobb bizalomépítő eszköz, ha őszinte érdeklődéssel figyelünk a másik emberre.

    VálaszTörlés
  3. Kedves Gizella!
    Köszönöm a kiegészítést! Valóban a figyelem és a bizalom "hiánycikk" a cégvezetőknél. Pedig ezek nélkül...

    VálaszTörlés
  4. Kedves Mária!
    A lényeg, hogy legyen nyitott és együttműködő, és legyen segítőkész. Ha arról van szó, tudjon adni információt, kapcsolatokat másoknak...

    VálaszTörlés