2011. október 5., szerda

A nyitott cégeké a jövő - tapasztalatok a 21. találkozóról

A múlt héten tartottuk a 21. Üzleti Randi Találkozót Veszprémben.Rendkívül sok üzleti lehetőséget hordozott a nagyobb cégekkel való találkozás, amit sokan ki is használtak.
Kérlek, írd meg itt a blogban, vagy emailben, hogy Te milyen nagyobb céggel tárgyalnál szívesen, kit hívjunk el a novemberi találkozóra? Esetleg, ha van kontaktod egy nagyobb vállalathoz, örömmel veszem, ha megosztod velem.

Ismét azok a cégek jártak nagyobb sikerrel, akik nyitottabbak voltak, és nem pusztán eladni akartak, hanem keresték a közös kapcsolódási pontokat másokkal.

Hoztam négy rövid véleményt, érdemes meghallgatni őket, és egy csomó képet:

 Mindig sok az új céggel meg lehet ismerkedni, a régiekkel pedig hosszú távú kapcsolatok jönnek létre.


Először felmerült bennem a cégeket látva, kinek fogok én itt eladni? Aztán a tárgyalások alatt kiderült számomra, hogy itt sokkal többről van szó.


Értékesítőként egy hét alatt sem tudtam volna ennyi emberrel kapcsolatot építeni.


Nagyon sok szakmai segítséget kaptam, és sok kapcsolódási pontot találtam más cégekkel, ahol a termékeink továbbajánlásra kerülhetnek.


Végezetül egy fényképes összeállítás a találkozóról:




Ha kedvet kaptál, hogy részt vegyél a következő, 22. találkozónkon, amely november 18-án lesz Budapesten, már most jelentkezhetsz!

Ha még sosem voltál találkozón, akkor még egy kis ideig 52% kedvezményt is bezsebelhetsz!

További infó >>>

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése