2013. április 25., csütörtök

Nem csak üzleti kapcsolatokat, közösséget is építünk - ÜR Weekend


Lám, mennyit jelent, ha egy kicsit több idő van egymás megismerésére. Ismét bebizonyosodott, hogy az emberi kapcsolatokban olyan erő van, amely hihetetlen lehetőségeket teremt a vállalkozások előtt.



Megtartottuk az első Üzleti Randi Weekendet április 19-20-án a Fenyőharaszti Kastélyszállóban. 
A célunk az volt, hogy az Üzleti Randi Klubtagok ne csak üzletről beszélgessenek, amikor találkoznak. Olyan oldalról is megismerjék egymást, amelyre egyébként nem volna lehetőség.
Hogy mi a haszna ennek?
Azt hiszem, ezt nehéz szavakban elmondani. Remélem, hogy akik ott voltak, azok nem csak megértették, hanem át is élték.

Mi is történt a weekenden?

DÉLELŐTT
Pénteken délelőtt egy kis gyakorlati képzés volt arról, milyen lépésekben célszerű együttműködéseket kialakítani, mire érdemes figyelni. Egy kicsit rendhagyó módon mutatkozott be mindenki.


DÉLUTÁN
Az ebéd után egy nagyszerű élményt nyújtó esemény következett Most mutasd meg! néven. Igazán üdítő volt a szép tavaszi, meleg délutánon a természetben beszélgetni. A lényeg, hogy mindenki hozott magával egy olyan "tárgyat", amely valamiképpen nagyon a szívéhez nőtt, arról valami érdekes, tanulságos dolog jut az eszébe vagy valamiért jellemző rá.
Ez volt számomra a weekend legjobb része. Jó volt, hogy mások is elmondták saját élményeiket ugyanarról a témáról. Ebből is kiderült, hogy különbözőségeink mellett mennyi a hasonlóság, mennyi közös dolog van, ha figyelünk egymásra.
Beck György
A délután további részét játékkal, kikapcsolódással, pihenéssel töltöttük. Sláger volt a jakuzzi és a ping-pong és a szauna.










ESTE
A vacsorát követően finom bor és sör társaságában még hosszú órákig beszélgettünk, sztorizgattunk olyan céges, üzleti kérdésekről, tanulságos esetekről, amelyek megtörténtek velünk, és mindannyian tanulhatunk belőle.
A weekend a másnap reggelivel fejeződött be. A résztvevők egyöntetű ösztönzésére folytatni fogjuk.










Végezetül két résztvevő vallomásával szeretném befejezni ezt a kis beszámolót:
Azért mentem el márciusban a 29. Üzleti Randi Találkozóra, mert rá kellett jönnöm, hogy emberileg ki kell lépnem a saját magam korlátai közül, ha fejlődni akarok. Egyébként nem vagyok igazán társasági ember, nem járok ilyen helyekre. Ezért nagyon nehezen vettem rá magam, mégis éreztem, hogy kell valami, ami segít egy kicsit, ahol újdonságokat hallok, látok, ötleteket kapok. 
Mindezt megkaptam aznap, talán többet is. Nagyon fel voltam dobva, amikor hazaértem. Boldogan meséltem a feleségemnek, mi minden történt velem aznap. Este azonban kaptam egy telefont egy nagyon rossz hírrel.
Most azért vagyok itt a weekenden, hogy azt az érzést, amit megtapasztaltam márciusban újra átéljem! Ezért lettem klubtag is. (Meződy Péter)
Köszönöm Nektek ezt a jó hangulatú weekendet. Annak ellenére örülök, hogy elmentem, hogy nem sikerült célomat megvalósítani. Emlékeztek, hogy két pár hónapos gyermekem okozta rendszeres éjszakai ébrenlétemet kívántam kipihenni. A jó társaság, tökéletes hangulat, és a késő éjszakába vagy inkább hajnalba nyúló sztorizások feledtették velem a fáradtságomat. Amire haza értem, már az egyik weekend társam e-mailje várt, aki levelével segített egy régi vágyam elérésében. Wermeser Anita küldött egy webáruház címet, ahol végre jó áron tudtam egy kémkamerát vásárolni. (Sörös Géza)
 A weekendről további fotókat itt találsz >>> kattints ide!

 Köszönöm mindannyiótoknak, akik ott voltatok! Köszönöm a nyitottságotokat, az őszinteségeteket, és köszönöm a barátságotokat!
Sokat kaptam tőletek, és hálás vagyok érte, hogy ismerhetlek benneteket!
Vereb István, az Üzleti Randi Klub alapítója

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése